zaterdag 11 november 2017

De expositie, een succes. Lijst van verkochte werken

Vanuit het stille Frankrijk kijk ik terug op een heel mooie en succesvolle expositie bij Schlessart in Bergen de afgelopen maand oktober. De prachtige ruimte van de boerderij in de polder nodigde uit in stilte rond te lopen en rustig te kijken. Veel mensen namen de tijd. Een mevrouw zei: 'ik word er stil van', een andere bezoeker: 'ik word er blij van'. Het waren blijmakende ontmoetingen en dat doet goed. Er werd ont-moet. Veel bezoekers waren geraakt, ontroerd, er was herkenning.

Diverse werken zijn van eigenaar gewisseld, zie hieronder. De prijzen zijn €350 en €450 (ingelijst €550). De lijsten met ontspiegeld museumglas en ingelegde houtverbinding op de hoeken werden verzorgd door Bert van Schaik in Haarlem, prachtig gedaan in liefdevolle aandacht.
Ook de boeken werden goed verkocht, zowel de vorige drie boeken als het nieuwe '99 ontmoetingen rencontres'. Van dit laatste boek zijn er nog 12 over.
Dank aan allen !

Lijst verkochte Ontmoetingen:
nr. 3 - ik noem je bij naam
nr. 15 - let's celebrate silence
nr. 31 - het verdwijnen, het begin
nr. 32 - stilzwijgend heilig
nr. 35 - wat ben je mooi
nr. 45 - de hemel vieren
nr. 49 - leegheid - volheid
nr. 51 - blomme
nr. 58 - versluierd
nr. 61 - nieuwe woorden
nr. 63 - vlucht in vrijheid
nr. 68 - tastend denken
nr. 72 - jij bent mijn teken
nr. 79 - vredig volledig
nr. 83 - een-saam
nr. 84 - verborgen licht
nr. 92 - tussen zichtbaar in
nr. 95 - streven naar het licht
nr. 98 - alles hetzelfde éne Weten





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen